POSTED ON Sabtu, September 17, 2011 by Nuur Shahirah \\
sahabat...
selalu orang kata..
bukan satu tapi beribu...
tapi bagiku sahabat sukar dicari..
sedikit coretan buatmu sahabat...


sahabat...
aku mencoret di sini kerana 
kita telah lama berkawan
kita telah lama bersahabat
kita telah lama menjalin ukhuwah

namun
aku juga insan biasa
sering terleka
sering alpa
kadang-kadang aku menyakitimu
kadang-kadang mengguris hati mu

sungguh bukan niatku
sungguh bukan sengaja
mungkin hati kecil ini terlalu cepat terguris
tak sepatutnya begitu..

setiap kali ku ungkapkan kemaafan dari mu
kau sering ungkapkan
aku dah lama maafkan kau
aduh...
bersalahnya aku...

terima kasih sahabat
terima kasih kerana selalu mengingatku
aku masih ingat lagi kata-kata mu

"kita dah lama berkawan..tapi untuk kita kenal dan memahami antara satu sama lain akan mengambil masa yang panjang.."

aku sedih 
aku gembira
kau sedih 
kau gembira
kita kongsi bersama

kadang-kadang aku begitu begini
tapi kau tetap setia memahami
semoga Allah merahmatimu sahabat di dunia dan akhirat
semoga Allah kekalkan persahabatan ini

walau kita jauh
walau sudah lama tidak bersua
ku harap kau tidak melupakan ku

sahabat...
banyak lagi yang terungkap
banyak lagi yang tak terluah
namun di sudut hati ketahuilah
aku tidak pernah melupakan mu..


Allah knows the best
teruskan yang terbaik buat dirimu
aku sentiasa di belakangmu...
menyokongmu
menggapai impian
impian ibu dan ayahmu
doakan aku juga kuat di jalan ini
kerana perjalanan kita masih jauh..

barakallahu fik...
  
sebuah lagu untukmu sahabat..



*nota kaki : tak terluah rasanya erti sahabat..iringan doaku buat semua sahabat di mana pun...


P/S: asif jiddan dah lama tak update..alhamdulillah diberi kesempata mencoret hari ini..syukran~

Label: , , , ,


0 comment(s)