POSTED ON Khamis, November 03, 2011 by Nuur Shahirah \\
bismillahirrahmanirrahim..
dah lama rasanya tak mencoret di sini..alhamdulillah final exam semester 1 sudah tamat..tawakkaltu al'Allah..
hmm banyak yang nak dicoretkan sebenarnya tapi kali ini nak buat post yang agak menarik..jom!

ni satu game dari seorang sahabat..macam best jom kita join..

mula-mula kena tag sahabat2..dan calon-calonnya adalah...jeng2!

 ~ raihana
 ~ syairah akmal
 ~ fatin nabilah
 ~ widad
 ~ nil

huhu..sepatutnya 11 org tapi tak tahu nak tag sape lagi..boleh la ye..ok jom tengok rules game ni..

Rules of this game:
1. you must post these rules.
2. each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the question that tagger set for you in their post. And create eleven new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tagged and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
6. No tag back!
7. No stuff in tagging section "YOU ARE TAGGED IF YOU READING THIS" "YOU ARE LEGITIMATELY  (a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONEST) have tagged 11 people.


baiklah..hmm..11 perkara tentang saya....

1- saya suka membaca apa2 sahaja...blog..buku motivasi..novel jgn ceritalah..sudah semstinya..membaca jmbtn ilmu kan?

2- saya tak banyak cakap?hoho..sape yangg mengenali saya dengan lebih dekat lebih mengetahui..wink2 =)

3- apa lagi eh..saya ada seorang anak buah yang sangat comel!adam aisar!rindu adam!

4- suka warna apa?biru turqoise..*eh betul ke eja ni..

5- sekarang saya menimba ilmu di USIM..a.k.a Universiti Sains Islam Malaysia..*dekat nilai tu..

6- saya  anak ke 5 dari 6 org adik beradik..org kata apa?bongsu tak jadi?boleh la..setelah sekian lama menjadi adik..tup2 dapat adik lagi..rezeki2..

7- dulu kat tadika selalu kena marah dengan ustazah sebab ngaji lambat habis..huhu..sedih2..tapi terima kasih pada ustazah dengan marah tu saya sedar..dan bangun!

8- kawan2 di USIM menggelar saya setiausaha a.k.a S/U..kenapa?sebab saya selalu menulis untuk kerja grouping ..huhu.. ^_^

9- saya rindu sahabat2 di maahad!mereka jauh..di seluruh dunia..moga kita jumpa nanti..=)

10- hmmm...sedang berusaha berubah menjadi lebih baik dari hari ke hari..kita mesti menjadi lebih baik kan?

11- last but not least...akan menduduki MUET pada 19 hb ini..doakan saya!syukran..arigato..


p/s:sambung entri kedua ye untuk  jawapan kepada soalan ummu fayyad dan soalan kepada sahabat yang ditag!
wsalam~





Label: ,


0 comment(s)